Moj prvi „Uradi sam“ post =)

Dakle – i prvi post u ovoj godini i prvi „Uradi sam„… I to, posle dužeg vremena, bilo je nekih tehničkih problema i privatnih obaveza, svašta nešto… Nadam se da ću u ovoj godini biti redovnija =)

Možda  malo kasnim sa temom – Novogodišnji venčić, ali šta da se radi, poslužiće valjda i za iduću NG.

Za izvođenje potrebno sledeće:

-Malo deblji karton (od kutije, recimo),

-Vunica u željenoj boji (što deblja),

-Lepak ili topljeni silikon,

-Hamer papir ili drugi, slične debljine (za papirne ružice),

-Ukrasna traka ili gotova mašna,

-Dekorativne zvezdice,

-Kalup za iscrtavanje kruga (u mom slučaju to je bila posuda i njen poklopac, čiji je obim za oko 3cm manji),

-Skalpel ili jače makaze

Prvo sam na kartonu iscrtala krug koristeći posudu, a onda i jedan manji iznutra, koristeći poklopac… Isekla skalpelom. 01 02 03

Zatim sam nanela malo topljenog silikona da prilepim vunicu za kartonski krug i krenula da motaaaaaam… I to je malo potrajalo.

130131A onda sam dobila karton obložen vunicom… Idealna podloga za zimske kreacije. =)

141

Napravila sam mašnu od sivo-maslinasto zelene trake i zalepila je na vrh, zatim sam napravila papirne ružice. Ako niste dosad već videli neko uputstvo za njih, evo jednog:  http://dreamingintheolivegrove.blogspot.com/2013/01/a-paper-flower-bouquet-for-your.html

Njih sam napravila od reljefastog hamera (uopšte nije neophodno da bude reljefast) u crvenoj i zelenoj boji, 4 komada i zalepila sa strane, a onda oko njih i deko zvezdice… I eto… Kako vam se dopada?

FB

pizap.com10.226741229649633171389438710945

4 thoughts on “Moj prvi „Uradi sam“ post =)

  1. Odlična ideja, a i ne deluje teško. Prava stvar za mene!😀
    Inače, odličan blog. Obožavam venčanja i uživam u svemu što ima veze s tim.
    Sa uživanjem pratim i podržavam!

Komentari...

