Venčanice Lilla

  Pretpostavljate da redovno pratim dešavanja vezana za venčanja i organizaciju istih… I naravno, zadovoljstvo mi je kada imam nešto zanimljivo da predstavim ovde. 
  Skoro je bio sajam venčanja, ali o tome se već toliko piše, da nema svrhe još i ja to da radim… Meni je privukla pažnju najava otvaranja salona venčanica u centru Beograda u Francuskoj ulici. Najavljivali su svoje skoro otvaranje i prikazali kolekcije koje će se nalaziti kod njih. Izbor mi se svideo i odlučila sam da odem na otvaranje kako bih se upoznala sa ljudima i njihovom ponudom uživo. 
  Dočekalo me je ljubazno osoblje u veoma ukusno uređenom salonu. Veliki, divno osmišljen prostor iz četiri dela, sa opuštajućim bojama je ostavio popriličan utisak na mene.
 
1
 
  U prvoj odaji možete sesti i pregledati kataloge i ponudu, porazgovarati i posavetovati se sa osobljem… Cene uopšte nisu loše, a imate mogućnost klasičnog iznajmljivanja, iznajmljivanja za prvo nošenje, poručivanja modela kog nema u salonu i naravno – kupovine.
 
2
 2 4
 
2 3
 
2 1
 
  Kada ste odabrale modele iz kataloga, prelazite u druge dve odaje u kojima su venčanice izložene, a jedna od njih je sa pretežno „vintage“ modelima…
 
3 
5
  
6 
8
 
  A onda u četvrtu prostoriju koja je predviđena za isprobavanje haljina i propratnog aksesoara.
 
7 11 13 
  Možda ste po fotografijama koje sam postavila primetili moje impresije samim prostorom, ali verujem da će i mnogim budućim mladama značiti umirujući ambijent, jer potraga za pravom haljinom nekada ume da bude veoma stresna… (Sve fotografije iznad, delo su Jovane Tomašević , devojke koja se bavi umetničkom fotografijom, čijim sam radovima oduševljana i koju često angažuju za fotografisanje venčanja. Bacite pogled na njenu stranicu  – https://www.facebook.com/pages/Jovana-Tomasevic-photography/144048152304280?ref=br_rs, a ja imam čast da najavim skori intervju sa ovom mladom umetnicom.)
  Što se tiče izbora haljina, trenutno su im u ponudi La Sposa i White One – brenda Pronovias. Ali pored njih najavljuju i nove kolekcije, kao i mogućnost izlaganja modela nekih domaćih dizajnera – to je lepa vest!
  Od modela koji se trenutno mogu naći u ovom salonu, kod mene bi u uži izbor ušle:
IBEL_B
                                                                    Ibel – La Sposa   IBIETA_B                                                                   Ibieta – La SposaIDANA_B                                                                     Idana – La SposaIGARTUA_B                                                                Igartua – La SposaJADAYA_A                                                           Jadaya – White OneJAFIT_A                                                                   Jafit – White OneJAINEN_A
                                                     Jainen – White One JARAMIL_A                                                          Jaramil – White One
TAMARA_A
                                                          Tamara – White One
 
  Ostale modele možete pogledati na FB stranici Studia Lilla – https://www.facebook.com/lillabeograd?fref=ts ili na njihovom sajtu – http://lilla.rs
 
  Pozdravljam vas do sledećeg posta! =)

2 thoughts on “Venčanice Lilla

Komentari...

