Venčanje – jesenja inspiracija

Da li neko priprema venčanje sa temom jeseni?

Evo nečega što sam prvi put radila, snimanje tzv. editorijala – Jesenje venčanje

Prilikom poslovnog sastajanja sa Milicom Božić koja se bavi profesionalnim šminkanjem, iznela mi je svoju ideju o jesenjoj inspiraciji… Naravno da mi se ideja odmah svidela! Jesen… Priroda i prirodni materijali… „Uradi sam“ stil… Rustično… Slike u  mojoj glavi su krenule da naviru. Prema nagađanjima vremenske prognoze, nismo imale baš puno vremena, ali Milica je uspela da organizuje sve što je bilo potrebno. Ona i fotograf – Tijana Lubura su našle modele koji će se fotografisati kao mladenci. Tijana iz salona Venčanice DAR je obukla „mlade“, Dragana Dobrilović im je napravila frizure, a Milica ih je šminkala. Kao i na pravim venčanjima, moralo se razmišljati i o nakitu, koji je u ovu svrhu izradila Irena iz Unikatni nakit Destiny. A cipelice? Danijela iz MarryEd-a je donela pregršt raznih modela i boja. Za izgled „mladoženja“ se pobrinuo salon muških odela Zid II. Moja malenkost je bila zadužena za dekoraciju, a u tome mi je pomogla Jelena sa svojim dekupaž proizvodima…

Iako je bio sam kraj oktobra, temperatura je bila prava letnja…

Neki od mojih zadataka su bili :

Pom pom pufne,

Krep lopta baner sa jesenjom temom, IMG_9629 propeleri za fotkanje, 119još neki deko dalji,

 111 020

rustične flašice i cveće,

IMG_85860 bidermajere,

=) =)IMG_848401 IMG_84920 (ostatak veštačkih buketa koje ćete videti su iz salona venčanica DAR)

zatim – cvetove za mladoženje…

Cvetić 1IMG_9695

Devojke i momci su bili zaista sjajni, prirodni i spontani… Uostalom, pogledajte fotke koje će dočarati kako je sve skupa izgledalo:

Šminka kol4 kolažic IMG_8407 IMG_8459 IMG_8519 Jesenji editorijal vencanja 2013. IMG_9285 IMG_9268 kolaž2 IMG_8484 IMG_9552 IMG_9581 IMG_9620 IMG_9653 IMG_9674 IMG_8654

Sviđa? =)

Pozdrav do sledećeg posta!

2 thoughts on “Venčanje – jesenja inspiracija

Komentari...

